جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

برگزاری نشست هم اندیشی گروه معین کوثر با حضور مدیر عامل سازمان اقتصادی کوثر

20220803_085802
به گزارش روابط عمومی گروه سرمایه گذاری عمران و ساختمان معین موثر، طبق روال مرسوم گروه معین کوثر مبنی بر برگزاری سلسله نشست های سالانه هم اندیشی، با برنامه ریزی صورت گرفته در روز چهارشنبه مورخ دوازدهم مرداد ماه سال هزار و چهارصد و یک شمسی "نشست هم اندیشی" این گروه با حضور اعضاء هیات مدیره و کلیه پرسنل در همه سطوح به منظور ایجاد بستر مناسب گفت و شنود متقابل مدیران و کارکنان با هدف ارتقاء کیفیت تعامل و مشارکت درون سازمانی جهت خلق ارزش افزوده و بررسی راهکارهای عملیاتی بهبود عملکرد در محیطی کارآمد تر، برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی گروه سرمایه گذاری عمران و ساختمان معین موثر، طبق روال مرسوم گروه معین کوثر مبنی بر برگزاری سلسله نشست های سالانه هم اندیشی، با برنامه ریزی صورت گرفته در روز چهارشنبه مورخ دوازدهم مرداد ماه سال هزار و چهارصد و یک شمسی “نشست هم اندیشی” این گروه با حضور اعضاء هیات مدیره و کلیه پرسنل در همه سطوح به منظور ایجاد بستر مناسب گفت و شنود متقابل مدیران و کارکنان با هدف ارتقاء کیفیت تعامل و مشارکت درون سازمانی جهت خلق ارزش افزوده و بررسی راهکارهای عملیاتی بهبود عملکرد در محیطی کارآمد تر، برگزار گردید.

این نشست با حضور میهمانان ارجمندی همچون آقای دکتر ناصر فخاری (مدیر عامل و عضو هیات مدیره سازمان اقتصادی کوثر)، آقای مهندس مهدی آل ابراهیم (معاون توسعه منابع و پشتیبانی و عضو هیات مدیره سازمان اقتصادی کوثر)، آقای دکتر حمیدرضا جعفری (معاون برنامه ریزی و اقتصادی سازمان اقتصادی کوثر)، آقای دکتر علیرضا یوزباشی (مدیر عامل موسسه توسعه کسب و کار رویش کوثر)، آقای مهندس مهدی واصفی (مشاور عالی و بازرس ویژه مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر)، آقای محمد حسین پیریائی (مدیر کل روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان اقتصادی کوثر) و سایر مدعووین گرانقدر پس از استماع آیاتی چند از کلام الله مجید و سرود ملی جمهوری اسلامی ایران راس ساعت 8:30 آغاز گردید.

با توجه به همزمانی نشست هم اندیشی گروه معین کوثر با ایام عزاداری دهه محرم، این برنامه با اجرای پرده خوانی و نقالی توسط آقای حسین ظاهری از هنرمندان نامی این عرصه در مدح سید الشهدا و واقعه عاشورا شروع شد و سپس ویدئوی کوتاهی از عملکرد شش ماه گروه معین کوثر پخش گردید.

در ادامه مهندس حسین زاهدی (مدیر عامل و نایب رئیس هیات مدیره گروه معین کوثر) نسبت به تشریح عملکرد و اقدامات صورت گرفته در طول دوره تصدی و استقرار تیم مدیریتی فعلی پرداخت. وی همچنین ضمن تبیین اهداف کوتاه مدت و بلند مدت در نظر گرفته شده برای گروه معین کوثر، به موانع و مشکلات پیش رو و ضرورت برنامه ریزی در مواجهه با برخی مشکلات اشاره نمود.

این جلسه با سخنرانی دکتر ناصر فخاری (مدیر عامل سازمان اقتصادی کوثر) مبنی بر ارائه راهنمایی ها و راهبردهایی جهت بهبود عملکرد و ابلاغ تکالیف مربوطه ادامه یافت. وی گفت: رویکرد ما در معین کوثر تا اطلاع ثانوی کار پیمانکاری و انجام پروژه برای سایرین نیست، تأمین نیاز‌های ساختمانی و مالی مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران، مأموریت و راهبرد اصلی گروه باید باشد. معین کوثر یکی از شرکت‌هایی است که بخاطر ظرفیت‌ها و نوع کار ضروری که انجام می‌دهد، از سرمایه‌های مهم سازمان و بنیاد شهید و امور ایثارگران است و باید کارش را با درایت و قدرت پیش ببرد. مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر با اشاره به ضرورت توجه به کیفیت ساخت پروژه‌ها توسط گروه بیان کرد: نیاز‌های بنیاد را به سرعت و با کیفیت برطرف کنید و با همه انرژی پروژه‌ها را به اتمام برسانید. نباید کار بی کیفیت انجام شود، چون لطمه به اعتبار سازمان و بنیاد شهید خواهد زد. وی افزود: در مورد سرمایه انسانی هم باید به آن‌ها فرصت کارشناسی و مسئولیت داد تا جلسات، مذاکرات و اجرای مأموریت‌ها گروه را نمایندگی کنند که با تجربه و متخصص‌تر شوند؛ این راه ارزیابی شایستگی‌ها و توانایی هاست تا مجبور به تعدیل و جذب مجدد برای هر دوره مدیریتی نشویم.

در ادامه این نشست، دوره آموزشی با بهره گیری از تخصص و دانش دکتر علیرضا یوزباشی (مدیر عامل موسسه توسعه کسب و کار رویش کوثر) با موضوع آشنایی با مهارت های برنامه ریزی و با محوریت تاکید بر اصل افزایش مهارت های رفتار سازمانی کارکنان در قالب پرسش و پاسخ و مشارکت همه مستعمین، برگزار گردید.

در پایان روز، مراسم اختتامیه با سخنرانی مدیر عامل گروه و تشکیل چلسه پرسش و پاسخ جهت شنیدن مسائل و مشکلات کارکنان و پاسخگویی به آنها به پایان رسید.

اطلاعیه‌ها

مزایده و مناقصه‌ها