جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مراسم تجلیل از یادگاران شهدا در روز بزرگداشت شهدا_______97/12/22

2

اولین مراسم تجلیل از یادگاران شاهد شاغل در گروه سرمایه گذاری عمران و ساختمان معین کوثر به مناسبت بزرگداشت روز شهدا در تاریخ 22/12/97 در دفتر این گروه برگزار شد.

در ابتدا با تلاوت چند از آیات کلام‏الله مجید و سلام و صلوات بر حضرت رسول (صلی الله علیه وآله) و روح پر فتوح امام و شهداء با پخش سرود ملی جمهوری اسلامی و به تصویر کشیدن مقام والای شهید و شهادت و تأملی بر سخنان رهبر فرزانه انقلاب؛ مراسم را آغاز نمود.

در ادامه جناب آقای دکتر احمدیان مدیرعامل محترم شرکت ضمن تبریک حلول ماه رجب٬ بیاناتی در خصوص این نکوداشت زیبا و قدردانی از یادگاران آن عزیزان عنوان نمودند که به جز قدردانی و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آن عزیزان که از وظایف اصلی است باید در عرصه عمل هم وارد شد و با اشاره به موفقیت و پیشرفت های ایران اسلامی پس از انقلاب خاطرنشان کردند که فرزندان شهدا بعنوان الگوی جامعه در این راستا وظایف سنگینی را بر دوش دارند و آن این است که باید در هر جایگاهی متعهد به ارزش ها، کار و تلاش و …. بود، سپس از فرزندان معزز خواستند که تمام تلاش خود را در جایگاه خود برای پیشرفت بیشتر انجام دهند.

از آنجاییکه شرکت افتخار داشتن فرزندان شاهد و جانبازان و یادگاران جنگ تحمیلی را در بدنه خود دارد با دعوت از این بزرگواران و بازگو نمودن خاطرات خود در خصوص شهداء و همرزمان شهید و جنگ تحمیلی جلسه با معنویت و عطر آن روزها مزین گردید و سپس در قالب قدردانی از همکاران و یادگاران آن عزیزان  تقدیر و تشکر بعمل آمد.

اطلاعیه‌ها

مزایده و مناقصه‌ها