جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

نشست مشترک با معاونین و مدیران شهرداری مشهد جهت بررسی ظرفیت های سرمایه گذاری و فعالیت های عمرانی

IMG-20220122-WA0012

به گزارش روابط عمومی گروه سرمایه گذاری عمران و ساختمان معین کوثر، پیرو سفر آقای مهندس حسین زاهدی مدیر عامل گروه در تاریخ 29 دیماه سال 1400 به شهر مشهد مقدس جهت بازدید از املاک و اراضی دارای پتانسیل متعلق به سازمان اقتصادی کوثر و شرکتهای تابعه به منظور شناسایی فرصت های سرمایه گذاری در راستای فرآوری و ایجاد ارزش افزوده در املاک راکد، جلسه شورای سرمایه گذاری شهرداری مشهد جهت بررسی موارد پیشنهادی گروه معین کوثر با حضور مدیرعامل گروه برگزار گردید. در این جلسه که با حضور آقای محمد رضا مومنی معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد، معاون شهرسازی و معماری و سایر مدیران مربوطه در محل شهرداری مشهد تشکیل شد، زمینه های همکاری مشترک جهت اخذ پروانه ساخت، تغییر کاربری، سرمایه گذاری و مشارکت برای املاک مد نظر مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین با هماهنگی قبلی و به دعوت سازمان مجتمع های فرهنگی سیاحتی کوثر، آقای مهندس زاهدی در طول این سفر از پروژه هتل قدس مشهد جهت بررسی ظرفیت ها و زمینه سرمایه گذاری و همکاری مشترک در شهر مقدس مشهد، بازدید بعمل آورد.

در حاشیه جلسات و بازدیدها، از دیگر برنامه های این سفر علاوه بر برگزاری نشست با مدیران شهری، تشکیل جلسه با تنی چند از سرمایه گذاران و انبوه سازان بخش خصوصی جهت شناسایی فعالان موفق و صاحب برند این صنعت در شهر مشهد بوده است.

اطلاعیه‌ها

مزایده و مناقصه‌ها