جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

نوآوری و مولد سازی، راهبرد سال 1401

10039_356

به گزارش روابط عمومی گروه سرمایه گذاری عمران و ساختمان معین کوثر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان اقتصادی کوثر، در جلسه شورای مدیران سازمان اقتصادی کوثر که در تاریخ 8 اسفند ماه سال 1400 در محل سالن جلسات سازمان و با ریاست دکتر ناصر فخاری مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره سازمان برگزار گردید، «نوآوری و مولد سازی» بعنوان راهبرد اساسی سال 1401 سازمان توسط دکتر ناصر فخاری تبیین گردید.


در این جلسه که با حضور کلیه مدیران عامل شرکت های تابعه و معاونین و مدیران سازمان تشکیل گردیده بود، دکتر ناصر فخاری به تشریح برنامه های سال آینده با محوریت «نوآوری و مولد سازی» پرداخت و تاکید کرد راهبرد و هدف سازمان باید به عنوان یک هدف اساسی برای بهره وری و اثربخشی در رشد و تعالی فعالیت‌ها و عملکرد‌های گروه‌ها و شرکت‌های تابعه سازمان جاری شود.

 
وی افزود: راهبرد سال سازمان مبتنی بر دو بخش بنیادی برای تحقق تصویرسازی و تصویرپردازی درست از سازمان است. یکی از محورها، ارائه برنامه‌های نوآورانه است؛ یعنی استفاده از شیوه‌های نو در بخش درآمد، فعالیت‌ها و بهره‌گیری از خلاقیت. محور دوم هم مولدسازی است که به معنای بهره‌برداری از دارایی‌ها و ظرفیت‌های در دسترس خواهد بود.

مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر با تأکید بر جهاد همه جانبه در بخش استفاده از ظرفیت‌های مولدسازی گفت: این روش پُربازده و این اقدام مؤثر، دمیدن نفس‌های تازه در کالبد ظرفیت‌هایی مانند املاک، تجهیزات، امکانات لجستیکی، سرمایه انسانی و سایر موارد به منظور بهینه‌سازی و بهبود عملکرد خواهد بود که متأسفانه تا کنون در تمامی گروه‌ها و شرکت‌های تابعه مورد استفاده یا توجه قرار نگرفته است.


فخاری در پایان ادامه داد: یکی از ابزارهای تحقق راهبرد سال این است که متغیر‌ها و مؤلفه‌های دو محور باید کمیتی شوند و در بازه‌های زمانی ماهانه یا هر سه ماه یک بار قابلیت ارزیابی داشته باشند تا در طول مسیر تحقق راهبرد اگر نیاز به بازنگری روش باشد به سرعت این اتفاق بیافتد.

اطلاعیه‌ها

مزایده و مناقصه‌ها