جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

تقدیر از خادمین سید الشهدا (ع)

Slide15
آقای دکتر ناصر فخاری در ادامه ضمن تشکر از همت و عزم جمعی شکل گرفته در بدنه سازمان و پیگیری های صورت گرفته توسط گروه معین کوثر جهت اجرایی کردن این ایده، ایام اربعین حسینی را بهترین فرصت جهت معرفی حضرت سید الشهدا به جهانیان و مهیا شدن زمینه های ظهور دانست.

به گزارش روابط عمومی گروه معین کوثر، در تاریخ چهارم مهر ماه سال 1402 مراسم تقدیر و تجلیل از خادمین سید الشهدا(ع) با حضور آقای دکتر ناصر فخاری (مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر)، آقای سردار ملکی (عضو هیات امناء موکب امام محمد باقر(ع)) و جمعی از معاونین و مدیران سازمان اقتصادی کوثر برگزار شد.

این مراسم در حالی برگزار شد که اقدام بی سابقه برپایی موکب توسط سازمان اقتصادی کوثر در شهر های نجف و کربلا در ایام اربعین حسینی، با تمام سختی ها و فراز و نشیب ها از ایده اولیه تا اجرا به ثمر نشست و حلاوت این فیض عظیم، کام همه دست اندرکاران و متولیان امر را شیرین کرد.

لذا به ابتکار گروه معین کوثر و با حمایت مدیر عامل سازمان اقتصادی کوثر ترتیبی اتخاذ شد که طی مراسمی از مسئولیت پذیری و تلاش های آن دسته از همکارانی که توفیق خدمت رسانی به زائرین ابا عبدالله الحسین (ع) را در موکب کوثر داشته اند، قدردانی شود.

در ابتدای این مراسم مهندس حسین زاهدی (مدیر عامل گروه معین کوثر) با ذکر این نکته که فراهم شدن زمینه های راه اندازی کاروان حسینی و اسکان آنها در عراق، جز در سایه عنایات خداوند و مشارکت خالصانه همه عوامل امکان پذیر نبود، بیان داشت: در ایام اربعین با تامین بیش از 1000 متر مربع فضای اسکان در قالب اجاره ساختمان و همچنین با مساعدت موکب امام محمد باقر(ع) ، توانستیم میزبان روزانه هزار نفر از زائرین ابا عبدالله الحسین(ع) باشیم که افتخاری بزرگ برای من و همکارانم در گروه معین کوثر به شمار می رود.

آقای دکتر ناصر فخاری در ادامه ضمن تشکر از همت و عزم جمعی شکل گرفته در بدنه سازمان و پیگیری های انجام شده توسط گروه معین کوثر جهت اجرایی کردن این ایده، ایام اربعین حسینی را بهترین فرصت جهت معرفی حضرت سید الشهدا به جهانیان و مهیا شدن زمینه های ظهور دانست.

در بخش دیگری از این آئین آقای سردار ملکی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان اسلام، از سخت کوشی و تلاش خادمین الحسین (ع) تقدیر کرد.

در پایان همکارانی از گروه معین کوثر، سازمان اقتصادی کوثر و دو تن از مدیران اجرایی موکب امام محمد باقر(ع) آقایان محمدرضا حقی و محمد محبی الواح تقدیر به رسم یادبود دریافت نمودند.

اطلاعیه‌ها

مزایده و مناقصه‌ها