جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مسئولیت‌ اجتماعی

مفهوم مسئولیت اجتماعی شرکتها در دهه های اخیر به پارادایم غالب و مسلط حوزه راهبری شرکتها تبدیل شده است و شرکت های بزرگ در کنار سود آوری برای ذینفعان، مسئولیت در برابر اجتماع و محیط را جزیی از استراتژی شرکتی خود می بینند. طرح و توسعه این مفهوم می تواند راهگشاي بسیاري از مشکلات اقتصادي، اجتماعی و زیست محیطی گردد.

فعالیتهای مرتبط با مسئولیت اجتماعی می توانند با عملکرد سازمان در جنبه های محتلف مرتبط شود و شرکت ها باید نسبت به جامعه و فضایی که در آن فعالیت می کنند احساس مسئولیت کرده و در این راستا تلاش هایی را جهت برآورده ساختن انتظارات اخلاقی، قانونی، مالی و عمومی جامعه، انجام دهند.

مسئولیت و تعهد اجتماعی در حوزه های گوناگون دارای تعاریف فراوانی بر اساس حیطه فعالیت شرکت ها است. لذا گروه سرمایه گذاری عمران و ساختمان معین کوثر در تلاش است با توجه به حوزه فعالیت خود و امکانات و منابع موجود نسبت به انجام بخشی از تعهداتِ خود در حوزه های منابع انسانی، جامعه و محیط زیست اقدام نماید.

همچنین در راستای پیشبرد رسالت خود در مسیر خدمت رسانی به خانواده های معزز شهدا و ایثارگران، بخشی از تعهدات در قبال این قشر را از طریق اشتغال زایی، توانمند سازی نیروی انسانی به روش آموزش حین خدمت و همچنین برگزاری دوره های آموزشی، ارائه خدمات فنی و مهندسی برای بازسازی و تامین مسکن ایثارگران، گرامیداشت مقام فرزندان معظم شهدا و جانبازان، ساخت آسایشگاه های جانبازان و تامین امکانات مورد نیاز و … ایفا نماید.

Slide3

ساخت یک باب واحد مسکونی به روش صنعتی سازی برای مادر معزز شهید

Slide4

دیدار با خانواده های معزز شهدا و تجلیل از مقام آنها

Slide2-1

استفاده از انرژی های تجدید پذیر

Slide3

ترویج فرهنگ ایمنی در سطح جامعه

بازسازی منازل خانواده شهدا و جانبازان - منزل 13

بازسازی منازل خانواده شهدا و جانبازان - منزل 13

بازسازی منازل خانواده شهدا و جانبازان- منزل 12

بازسازی منازل خانواده شهدا و جانبازان - منزل 12