جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مراسم تکریم و معارفه مدیران عامل سابق و جدید شرکت پیماب

IMG_2856
در تاریخ 21 خرداد ماه سال 1401 مراسم تکریم و معارفه مدیران عامل سابق و جدید شرکت پیماب با حضور اعضاء هیات مدیره گروه معین کوثر و شرکت پیماب در محل سالن جلسات شرکت معین کوثر برگزار گردید.در این مراسم آقای "حسین زاهدی مدیر عامل گروه معین کوثر" ضمن ارائه گزارشی اجمالی از وضعیت و عملکرد شرکت پیماب، از زحمات مجدانه و صادقانه آقای "حمید صباغ فرشی" در طول دوران خدمت تقدیر و تشکر نمود.

در تاریخ 21 خرداد ماه سال 1401 مراسم تکریم و معارفه مدیران عامل سابق و جدید شرکت پیماب با حضور اعضاء هیات مدیره گروه معین کوثر و شرکت پیماب در محل سالن جلسات شرکت معین کوثر برگزار گردید.

در این مراسم آقای “حسین زاهدی مدیر عامل گروه معین کوثر” ضمن ارائه گزارشی اجمالی از وضعیت و عملکرد شرکت پیماب، از زحمات مجدانه و صادقانه آقای “حمید صباغ فرشی” در طول دوران خدمت تقدیر و تشکر نمود.

همچنین هر یک از اعضاء هیات مدیره ضمن قدردانی از تلاش های جمعی صورت گرفته در راستای توسعه و پیشرفت شرکت، به بیان موارد و نکاتی پیرامون فرصت ها و تهدید های پیش رو و لزوم عزم و اراده راسخ جهت عبور از موانع پرداختند.

این مراسم با خوش آمد گویی و معرفی آقای “علیرضا رحیمی رحیم بیگلو” بعنوان سرپرست جدید شرکت پیماب که طی حکمی از سوی آقای “ناصر فخاری مدیر عامل و نایب رئیس هیات مدیره سازمان اقتصادی کوثر” به این سمت منصوب گردیده، خاتمه یافت.

بخشی از حکم صادره بدین شرح است: ” انتظار می رود مبتنی بر رویکرد اقتصاد رهنما مشتمل بر رفاه، هوشمند سازی، نوآوری، مولد سازی و استعداد یابی بر بستر سلامت اداری و اخلاق حرفه ای و استفاده از ظرفیتها در راستای تحقق سیاست ها و اهداف سازمان اقتصادی کوثر و بنیاد شهید و امور ایثارگران در جهت خدمت هر چه بیشتر به جامعه ایثارگری گام های موثری بردارید.”

اطلاعیه‌ها

مزایده و مناقصه‌ها