جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

تجلیل از خانواده های شهدا و ایثارگران شهرهای کاشان و اران و بیدگل

Slide9
به گزارش روابط عمومی گروه معین کوثر، روز جمعه تاریخ 24 آذر ماه 1402 دکتر ناصر فخاری (مدیر عامل سازمان اقتصادی کوثر) با همراهی جمعی از مدیران و معاونین با هدف پاسداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران شهر کاشان، به این شهر سفر کردند.

به گزارش روابط عمومی گروه معین کوثر، روز جمعه تاریخ 24 آذر ماه 1402 دکتر ناصر فخاری (مدیر عامل سازمان اقتصادی کوثر) با همراهی جمعی از مدیران و معاونین با هدف پاسداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران شهرهای کاشان و آران و بیدگل، به این شهر سفر کردند.

در این سفر حسین زاهدی (مدیر عامل گروه سرمایه گذاری عمران و ساختمان معین کوثر)، مهدی واصفی (معاون مالی اداری سازمان اقتصادی کوثر)، علیرضا یوزباشی (معاون مدیر عامل سازمان اقتصادی کوثر)، کامران کامرانی (مدیر حوزه مدیر عامل سازمان اقتصادی کوثر) مدیر عامل سازمان را همراهی کردند.

 این برنامه با همراهی فرمانده سپاه کاشان، رئیس بنیاد شهید کاشان و برخی دیگر از مسئولین شهر با بازدید از گلزار شهدای دارالسلام کاشان آغاز و سپس جهت تجلیل از چند تن از خانواده های معزز شهدا با حضور در شهر های کاشان و اران و بیدگل دیدارهایی صمیمانه با پنج خانواده در شهر کاشان و چهار خانواده در اران و بیدگل ادامه پیدا کرد.

ناصر فخاری در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران گفت: خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران توفیقی است که نصیب ما شده است و ما سعی می‌کنیم که در این راه با استعانت از خدواند بزرگ خدمتی ارزشمند و در خور این عزیزان به آن‌ها ارائه دهیم.
وی افزود: ملت ایران قدردان رشادت‌ها و از خودگذشتگی خانواده شهدا و فرزندانشان و آرامش و امنیت امروز ایران را مرهون و مدیون شما و عزیزانتان هستند.

در این سفر دکتر ناصر فخاری و هیات همراه ضمن حضور در فرمانداری اران و بیدگل جلسه ای با فرزندان کارآفرین شهدای این شهر جهت بررسی نحوه احیای کسب و کارهای مربوطه برگزار کردند.

همچنین در جلسه ای که با اعضای شورای شهر کاشان با محوریت ساخت یک مرکز توانبخشی جانبازان توسط گروه معین کوثر برگزار شد، پیرامون جنبه های مشترک همکاری در حوزه ساخت و ساز جهت خدمت رسانی به خانواده های شهدا و ایثارگران بحث و تبادل نظر گردید.

در ادامه ناصر فخاری در مراسمی که با هدف پاسداشت یاد و خاطره شهدا و جانبازان تاکسیرانی شهر کاشان جهت تقدیر از خانواده ها و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شده بود، حضور پیدا کرد و ضمن ایراد سخنانی در مدح حضرت فاطمه زهرا (س) از خانواده های حاضر در مراسم با اهدا لوحی به رسم یادبود، تقدیر بعمل آورد.

اطلاعیه‌ها

مزایده و مناقصه‌ها