جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

پیاده سازی داشبوردهای مدیریتی در راستای تحقق هوشمند سازی

پوستر
با همت مدیران و متخصصین گروه معین کوثر در راستای اجرای مولفه های اقتصاد رهنما در حوزه هوشمند سازی و جهت رسیدن به یک نظم و انسجام کلی و ساختار یافته در انجام فعالیت های شرکت، همکاران گروه معین کوثر پس از ماه ها تلاش و برنامه ریزی موفق شدند کلیه فرآیندهای کلیدی شرکت در حوزه های تخصصی مختلف را در قالب تکنیک های مبتنی بر نرم افزار BPMS پیاده سازی کنند.

به گزارش روابط عمومی گروه معین کوثر، با همت مدیران و متخصصین گروه معین کوثر در راستای اجرای مولفه های اقتصاد رهنما در حوزه هوشمند سازی و جهت رسیدن به یک نظم و انسجام کلی و ساختار یافته در انجام فعالیت های شرکت، همکاران گروه معین کوثر پس از ماه ها تلاش و برنامه ریزی موفق شدند کلیه فرآیندهای کلیدی شرکت در حوزه های تخصصی مختلف را در قالب تکنیک های مبتنی بر BPMS پیاده سازی کنند. در حال حاضر تعداد 11 داشبورد و ماژول های مربوطه به شرح ذیل طراحی و پیاده سازی شده است:

  1. داشبورد بودجه
  2. داشبورد املاک و مستغلات
  3. داشبورد حقوقی
  4. داشبورد کنترل پروژه
  5. داشبورد CRM (مدیریت ارتباط با مشتریان)
  6. داشبورد رضایت کارکنان
  7. داشبورد مدیریت منابع انسانی
  8. داشبورد پروژه های تعالی
  9. داشبورد مدیریت ریسک
  10. داشبورد شاخص های فرآیندی
  11. داشبورد رصد بازار

مهمترین نیاز یک مدیر اتخاذ تصمیم دقیق و هوشمند است

مهندس حسین زاهدی (مدیر عامل و نایب رئیس هیات مدیره گروه معین کوثر) ضمن تشکر از تلاش مستمر دست اندرکاران، در این خصوص اظهار کرد: شاید بتوان مهترین مزیت هوشمند سازی را بهبود کارایی سیستم ها و بهینه سازی فرآیندها دانست. وی بیان کرد مهمترین نیاز یک مدیر اتخاذ تصمیم دقیق و هوشمند است و هوشمند سازی کمکی شایان توجه به تصمیم گیری های دقیق جهت بالا بردن سود دهی در بازار رقابتی می کند.

زاهدی همچنین اظهار کرد: با توجه به تجارب ارزشمند کسب شده در این حوزه، آمادگی داریم خدمات فنی و پشتیبانی جهت طراحی داشبوردهای مدیریتی را به سایر شرکتهای تابعه سازمان عرضه کنیم.

میتوانیم کلیه املاک و اراضی سازمان اقتصادی کوثر را در سامانه املاک طبقه بندی کنیم

مهندس مهدی قمریان (عضو هیات مدیره و معاون املاک و مستغلات گروه معین کوثر) در این باره بیان کرد: با توجه به پیاده سازی داشبوردهای املاک و مستغلات، رصد بازار و مدیریت ریسک؛ تجزیه و تحلیل داده های استخراج شده از داشبوردهای فوق در طیف گسترده و با نگاه کلان اقتصادی به ما کمک می کند تا بتوانیم بصورت لحظه ای بازار را رصد کنیم و بینشی دقیق از اتفاقات حوزه کسب و کار داشته باشیم.

قمریان گفت: استفاده از این داشبوردها امکان پیش بینی بازار، تشخیص زودهنگام ریسک و خطرات و تحلیل محیط کسب و کار را به ما می دهد که در فرآیند مولد سازی املاک بسیار حائز اهمیت و موثر خواهد بود. وی همچنین بیان کرد: داشبورد املاک و مستغلات این امکان را مهیا میکند که کلیه املاک و اراضی متعلق به سازمان اقتصادی کوثر و شرکتهای تابعه را در قالب یک سامانه مبتنی بر BPMS طبقه بندی و رصد کرد.

تسلط بر فناوری های جدید اجتناب ناپذیر است

دکتر حامد اخوان حجازی (عضو هیات مدیره و معاون فنی، نظارت و برنامه ریزی گروه معین کوثر) نیزدر این خصوص اظهار کرد: امروزه کمتر شرکتی در این عرصه می تواند بصورت سنتی دوام بیاورد لذا تسلط بر فناوری های جدید اجتناب ناپذیر است. ازینرو با همکاری و همدلی سازمانی و تلاش همکاران در حوزه نظارت و برنامه ریزی توانستیم گامی ارزشمند به سوی هوشمند سازی برداریم و سامانه ای طراحی کنیم که علاوه بر افزایش کارایی شرکت و تعیین گرایش های تجاری و سرمایه گذاری، در همه حوزه های کاری منجر به تسهیل در تصمیم گیری، تحلیل محیط، استانداردسازی و بالابردن سطح رضایتمندی ذینفعان می شود.

اطلاعیه‌ها

مزایده و مناقصه‌ها