جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

نقش گروه معین کوثر در اجرای سیاست های رفاهی سازمان اقتصادی کوثر _ تحویل منزل نوساخته به مادر محترمه شهید معظم

Slide4
طی مراسمی گرم و صمیمی با حضور دکتر ناصر فخاری مدیر عامل سازمان اقتصادی کوثر، مهندس حسین زاهدی مدیرعامل گروه معین کوثر، حجت الاسلام مهدی حسن زاده مدیر کل بنیاد شهید مشهد و جمعی از مدیران بنیاد شهید مشهد مقدس، کلید منزل نوساخته به مادر محترمه شهید معظم تقدیم گردید.

به گزارش روابط عمومی گروه معین کوثر، در حاشیه سفر دکتر ناصر فخاری مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر به استان خراسان رضوی، فخاری و هیات همراه در تاریخ هجدهم تیرماه هزار و چهارصد و دو از ساختمان احداثی برای مادر معزز شهید در حاشیه شهر مشهد بازدید کردند.

✅️ گروه معین کوثر خدمات بازسازی و نوسازی ارائه می کند:
مهندس حسین زاهدی مدیر عامل گروه معین کوثر در این خصوص اظهار داشت: این پروژه در راستای اجرای راهبرد بنیادین سازمان اقتصادی کوثر در زمینه ارتقاء وضعیت رفاهی جامعه ایثارگری با اولویت دهک های کم برخوردار در قالب ارائه خدمات بازسازی و نوسازی منازل ایثارگران توسط گروه معین کوثر در دستور کار قرار گرفته است.

✅️ سرعت و کیفیت بالا در ساخت:

وی اضافه کرد در ساخت این پروژه علیرغم بُعد فاصله مکانی از دفتر مرکزی شرکت، با بهره گیری از شیوه صنعتی سازی ساختمان و اسکلت فلزی پیش ساخته به شیوه سرد نورد احداث شده است که از کیفیت و سرعت بالایی در اجرا برخوردار است.

✅ تحویل کلید منزل مصادف با میلاد با سعادت امام موسی بن جعفر (ع):
طی مراسمی گرم و صمیمی با حضور دکتر ناصر فخاری مدیر عامل سازمان اقتصادی کوثر، مهندس حسین زاهدی مدیرعامل گروه معین کوثر، حجت الاسلام مهدی حسن زاده مدیر کل بنیاد شهید مشهد و جمعی از مدیران بنیاد شهید مشهد مقدس، کلید منزل نوساخته به مادر محترمه شهید معظم تقدیم گردید

.

✅️ کمک به اجرای سیاست‌های سازمان:
مدیرعامل گروه معین کوثر با اشاره به سیاست مولد سازی املاک و دارایی های سازمان اقتصادی کوثر بیان کرد: بخشی از عواید و منافع حاصل از مولد سازی جهت بالا بردن کیفیت زندگی بعنوان هسته مرکزی رفاه، صرف شده است و گروه معین کوثر این توفیق را داشته است که بعنوان بازوی اجرایی سازمان اقتصادی کوثر هم در حوزه مولد سازی املاک راکد و هم در حوزه ارتقاء رفاه جامعه ایثارگری ایفای نقش نماید.

✅ انجام خدمات بازسازی برای بیش از ده خانواده:
حسین زاهدی ادامه داد، در سال گذشته در کنار انجام مسئولیت ذاتی شرکت و کسب سود، توانستیم بیش از ده مورد پروژه بازسازی منازل خانواده شهدا و جانبازان را نیز با استفاده از ظرفیت داخلی شرکت به ثمر برسانیم.

اطلاعیه‌ها

مزایده و مناقصه‌ها